Верижен трактор за челно заваряване
VIETZ VFT 500 / 630 / 900 Най-съвременният верижен трактор за РЕ челно заваряване
VFT 500 | 630 | 900 е най-съвременният верижен трактор за РЕ челно заваряване, подходящ за всички типове конструкции на HDPE тръбопроводи. Поради уникалния дизайн и използването на компоненти, произведени от добре познати производители, ние гарантираме най-високото възможно ниво на качество в дизайн, изграждане и надеждност.
Двигател
Гамата VFT е или с 4.0-литров или 7.1-литров DEUTZ TCD Tier 3 двигател с водно охлаждане. Този световно признат дизелов двигател принадлежи към последното поколение турбо дизелови двигатели и е оборудван с DEUTZ акумулиращата горивна система с високо налягане за впръскване на гориво под високо налягане.
Трансмисия
Гамата VIETZ VFT е оборудвана с двускоростна трансмисия в двете посоки. Максималната скорост на движение напред и назад е 5,2 км/ч. Всички две скорости могат да бъдат превключвани по електронен път от седалката на оператора при движение в положителни и отрицателни условия на товар.
Шаси
Дизайнът и конструкцията за тежка работа на шасито, със смазвани с масло сегменти на верига и смазвани лагери, гарантира дълъг живот дори и в абразивни условия на почвата. Голямата цялостна дължина на трактора дава на VFT гамата изключителна статична и динамична стабилност с възможност за работа по 30° наклон.
Въздушен компресор
Въздушният компресор с 3 изхода, с бързи връзки, подава чист сгъстен въздух за почистване на машината и кабината.
Кабина
Средата на оператора в просторната кабина гарантира изключителна видимост и комфорт за дългите смени. Безопасността е изключително важна и в резултат на това, гамата VFT е оборудвана със сертифицирана по ROPS/FOPS кабина. Оборудвана с климатична система за тежка работа, с обем на въздуха от 1 800 m³/ч и охлаждащ капацитет от 9 000 вата.
Машина за челно заваряване
Гамата VFT е оборудвана с McELROY машина за челно заваряване, която е подходяща за диаметри на тръбите между 160 – 900 mm и включва 4 000 Watt нагревателна плоча, хидравличен челен елемент. Неговият специфичен компактен дизайн се побира перфектно в кабината и може да се управлява лесно от оператора. Допълнителният DataLogger записва критични параметри на свързване.